Ana Sayfa
İletişim
Öneri ve Şikayet
İngilizce
Geri Dön
First
Hizmetlerdeki karmaşıklığın giderilmesi,  kalitenin artırılması, hizmetin ve hizmet kalitesinin ölçümü için bilgi işlem teknolojilerinin kullanılması şarttır.

Bilgi İşlem Yönetimi

Tüm projelerde kaliteli yönetim anlayışına uygun, web tabanlı, interaktif,  şeffaf ve güncel bir proje yönetim programı kullanılır.

Sakinler kendi şahsi bilgilerini, hesap hareketlerini, borç ve alacak, ortak alan giderleri gibi bir çok raporu projeye özel web sitesinden verilecek şifre ile istedikleri anda görebilirler.

Problem, şikâyet ve önerilerini 7/24 Call Center’ımıza iletebilir, e-mail veya SMS yoluyla da yönetime ulaştırabilirler.

Toplu mail, SMS araçlarıyla projeyi ilgilendiren konularda sakinler anında bilgilendirilir.