PROFESYONEL TESİS YÖNETİMİ

İyi bir Profesyonel Yönetim Firması; her projenin kendine has özelliklerini bilen ve buna uygun farklı çözümler üreten butik bir hizmet organizasyonudur. Konusunda uzman keşif ekibi tarafından yapılan fiziki, teknik, sosyal, mali ve hukuki tespitler sonrasında oluşan raporlara ve analizlere göre verilecek yönetim hizmetinin çerçevesi belirlenir ve Yönetim Modeli oluşturulur. Bu Yönetim Modeline uygun uygulama projesi hazırlanır ve bu proje kapsamında; gerekli personel, teknik altyapı ve organizasyon sistemi kurularak hizmete başlanır.

-Optimum bir İşletme Projesi (BÜTÇE) hazırlanır.

-Mali Yönetim Kuralları belirlenir ve proje ile birlikte kat maliklerine tebliğ edilir.

-Kat Mülkiyeti Kanununa uygun tüm genel kurul, yönetim kurulu, denetim kurulu vb. organizasyonlarının zamanında ve hukuka uygun olarak yapılması sağlanır.

-Yönetim modeli çerçevesinde gerekli personel seçimi ve personele gerekli eğitimin verilmesi sağlanır.

-İşletme aidatlarının toplanması finans ve hukuk departmanları tarafından düzenli takip edilir ve ödeme planlarında aksama oluşmasına izin verilmez.

-Sakinlerle ilgili iletişim ve özel bilgi datalarının oluşturulması sağlanır.

-Verilen hizmetin, teknik hizmet kalitesinin, personelin verimliliğin ve sakinlerin memnuniyetinin düzenli araştırması yapılır, performans raporlamaları hazırlanır ve ilgililere ulaştırılır.

-Profesyonel satınalma hizmetlerinin şeffaf ve en verimli şekilde yapılması sağlanır.

-Taşeronlarla yapılacak hizmet sözleşmelerinin proje menfaatlerini koruyan ve güvenlik açıkları oluşturmayacak bir şekilde imzalanması sağlanır.

-İşletme projesi gelir ve giderleri ile muhasebe kayıtları üzerinde etkin bir yönetim ve denetim sistemi kurularak hukuka uygunluk, yerindelik, şeffaflık, hesap verilebilirlik sağlanır.